چشم به راه...

کوتاه ترین دعا برای بهترین آرزو...اللهم عجل لولیک الفرج

چشم به راه...

کوتاه ترین دعا برای بهترین آرزو...اللهم عجل لولیک الفرج

برای توصیف آدم ها باید کلمه بلد بود ...باید خیلی کلمه بلد بود..آن هم خیلی خیلی.
به نظرم آدم ها اصولا موجودات پیچیده ای هستند و تو موظفی برای توصیف این موجود پیچیده،پیچیده بنویسی...
حتی اگر آن موجود پیچیده خودت باشی!!
17 سال هم که با خودت زندگی کرده باشی انتظار زیادی است که بخواهی در یک پاراگراف توصیف کنی شخصیتت را...
پس این جا خالی خواهد ماند درست تا لحظه ای که بتوانم برای توصیف یک موجود پیچیده به تعداد کافی کلمه پیدا کنم؛حتی اگر آن موجود پیچیده خودم باشم....

با احترام،مهدیه سادات حقی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

همه چی آرومه....نیس؟

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۱ ب.ظ

این پستُ سه شنبه بیست و چهارم اردیبهشت 92 ساعت 22:40 نوشتم...ولی خوب حال این روزامه:


احساس خوبی دارم.نسبت به این روز ها و به این لحظه های با تو بودن.

احساس خوشبختی و شاید هم رضایت بی کرانی که فقط و فقط با در کنار تو بودن به دستش می آورم.

شاید خیلی  اوقات روزگار بر وفق مرادم نبوده ،یا خیلی از اوقات برای اتفاقات به ظاهر

بد و در باطن خوبی که برایم افتاده نالیده باشم؛ولی مطمئنم که می دانی

هیچگاه،حتی یک لحظه هم احساس تنهایی نکردم.

احساس تلخ بی تو بودن،و احساس وهم انگیزی که در نبود تو به سراغ هر کسی میرود.

پس ای خدای من،ای منشأ همه ی خوبی ها،تنهایم مگذار که سخت به با تو بودن محتاجم.

وقتی با تو ام همه چیز آرام است؛

حتی اگر در دل تلاطم امواج سهمگین دریا باشم.

حتی اگر در معرض سیلی بی رحمانه ی طوفان باشم.

و یا حتی اگر در لرزش و تکان های بی وفقه ی پیکره ی زمین باشم،

دلم آرام است.

آرامِ آرام.

چون من همراه صاحب همه ی پدیده های ترسناک خلقتم.

...

چون به من نزدیک است.

نزدیکِ نزدیک....

نزدیکتر از رگ گردنم به من.

چون خودش گفته الا بذکرلله تطمئنّ القلوب.

و چون او همان خدای آرام بخش قلب هاست.

  • مهدیه سادات حقی

نظرات  (۸)

اخی عزیزم چه خوب شده اینجا
موفق باشی همیشه
:))
پاسخ:
قربون محبتت ریحانه جان.ممنون

سلام گلم آپ کردم

منتظر حضور و نظرات قشنگتم

پاسخ:
چه عجب خاطره بانو؟!کجایی؟اومدم.
نه هیچی آروم نیست میدونی چرا؟؟؟؟ چون 2.3 هفته ی دیگه تابستون تموم میشه و بدبختی ها ی ما هم شروع!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
ای بابا ول کن این حرفا رو.چرا اوقاتمونو تلخ می کنی؟
حقیقت همیشه تلخه عزیزم

پاسخ:
شاید نتونیم بگیم همیشه...امیدوارم زندگی ت همیشه شیرین باشه عزیزم..مثل قند.
سلاام
خوشگل شده اینجا.
:))
پاسخ:
سلام عزیزم.ممنونم.
مهدیه منم کلا هنگم:))
محیا رو میگم:))))
پاسخ:
منم همین طور اصلا فکرشو نمی کردم.
حالا اگه خانوم شمس بود یه چیزی...ولی اینقدر جاخوردم که نگو
نظر خصوصیمو خوندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس چرا اس ندادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گفتم که عجله دارم...............................................................................  بچه ی بدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
سلام حنا گُله.سفر بودم.ولی بهت اس دادم.گفتم چرا جوابمو ندادی!حتما اسَم بهت نرسیده.رفتم خونه دوباره بهت اس می دم.نارحت نباش دیگه....:D
هستم.........کاریشم نمیشه کرد دیگه.............
پاسخ:
بعلههههههههههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">