چشم به راه...

کوتاه ترین دعا برای بهترین آرزو...اللهم عجل لولیک الفرج

چشم به راه...

کوتاه ترین دعا برای بهترین آرزو...اللهم عجل لولیک الفرج

برای توصیف آدم ها باید کلمه بلد بود ...باید خیلی کلمه بلد بود..آن هم خیلی خیلی.
به نظرم آدم ها اصولا موجودات پیچیده ای هستند و تو موظفی برای توصیف این موجود پیچیده،پیچیده بنویسی...
حتی اگر آن موجود پیچیده خودت باشی!!
17 سال هم که با خودت زندگی کرده باشی انتظار زیادی است که بخواهی در یک پاراگراف توصیف کنی شخصیتت را...
پس این جا خالی خواهد ماند درست تا لحظه ای که بتوانم برای توصیف یک موجود پیچیده به تعداد کافی کلمه پیدا کنم؛حتی اگر آن موجود پیچیده خودم باشم....

با احترام،مهدیه سادات حقی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

مسئله چیست؟

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۳ ب.ظ

مسئله بودن یا نبودن نیست.

مسئله آمدن یا رفتن نیست .

مسئله چگونه بودن است...چگونه آمدن و رفتن..

من اما،این طوری بودن یا بودنِ این طوری را دوست ندارم .

بودنِ بعد از نوزده روز را دوست ندارم.

من یکی در میان بودن در اتاق قهوه ای ام را دوست ندارم

می خواهم مثل بودنِ همیشگی ام در اتاق بنفش رنگِ حقیقی،در اتاق قهوه ای رنگ مجازی ام قدم بزنم....

فقط همین....

پ.ن1:یادم افتاد پست ها می تونن کوتاه هم باشد!!!

پ.ن:وقتی خوبی،یعنی خوبی؛حتی اگه تیم مقابلت آرژانتین باشه...و حتی اگه بهترین بازیکن جهان روبروت.

بچه ها مچکریم...

  • مهدیه سادات حقی

نظرات  (۱)

وب خیلی مفید و پر معنایی داری قلمت رو خیلی دوست دارم و امیدوارم در آینده ای نزدیک
 در تلویزیون ببینمت مطمئنم که مجری خیلی خوبی میشی .... خوش حال میشم به وبلاگم سر بزنی 
منتظر حضور گرمت هستم ...
پاسخ:
ممنونم از نظرات گرمتون و مرسی از حضورتون در وبلاگم
ان شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">