چشم به راه...

کوتاه ترین دعا برای بهترین آرزو...اللهم عجل لولیک الفرج

چشم به راه...

کوتاه ترین دعا برای بهترین آرزو...اللهم عجل لولیک الفرج

برای توصیف آدم ها باید کلمه بلد بود ...باید خیلی کلمه بلد بود..آن هم خیلی خیلی.
به نظرم آدم ها اصولا موجودات پیچیده ای هستند و تو موظفی برای توصیف این موجود پیچیده،پیچیده بنویسی...
حتی اگر آن موجود پیچیده خودت باشی!!
17 سال هم که با خودت زندگی کرده باشی انتظار زیادی است که بخواهی در یک پاراگراف توصیف کنی شخصیتت را...
پس این جا خالی خواهد ماند درست تا لحظه ای که بتوانم برای توصیف یک موجود پیچیده به تعداد کافی کلمه پیدا کنم؛حتی اگر آن موجود پیچیده خودم باشم....

با احترام،مهدیه سادات حقی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

مبارک...

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵ ب.ظ
همه چیز از یک سال  پیش شروع شد
وقتی در عرض چند ساعت ساخته شدی و پا گذاشتی به این دنیای مجازی
شاید یادت نیاد که چه قدر سخت بود واسم که برات اسم انتخاب کنم.... ولی خوب آخرش شد این...
اولش همه جا سکوت و کور بود.نه کسی می امد و نه کسی می رفت
ولی بعدِ یه مدت رفقا ی با مرام (که دوباره کم شده تعدادشون )با رفت و اومدشون صفا بخشیدن بهت
من باهات بزرگ شدم شب و روز بهت فکر کردم و دوست داشتم و یه جورایی بزرگت کردم اما بیشتر خودم بزرگ شدم
من فهمیدم که آدمایی که تو دنیای مجازی می بینم در اکثر موارد با دنیای حقیقی شون خیلی فرق دارن
فهمیدم که خدای دنیای حقیقی و مجازی یکیه و اطاعت ازش همیشه و همه جا واجبه
فهمیدم که دوستای خوب کم پیدا می شن و اگرم پیدا شدن دیگه هیچ وقت تو افق محو نمی شن
من با تو یاد گرفتم که چه طوری مسولیت قلمم رو به دوش بکشم
یاد گرفتم که به جای قربون صدقه بعضی از بازیگرا و مجریا رفتن از کسانی بنویسم که اگه نبودن ما هم نبودیم
آدمایی که ارزششون فوق تصوره و در کلام و وصف و لغت نمی گنجن
و حالا یکساله شدی
یک ساله که تو این دنیای مجازی قدم گذاشتی و مثل یه خونه بودی برام
مثل اتاقم که همیشه بهم آرامش می ده
 وبلاگ خوبم یادت باشه اگه این جا خوبه و اگه تو خوبی و اگه منم بهتر شدم انگار همه و همه رو مدیون صاحب این جاییم
کسی که اسمت رو به عشقش انتخاب کردم و خواستم که محبش باشم
خواستم که شیعه ی وفادارش باشم
خواستم که قد کوچیکی روحم هم که شده از غربتش بین خودمون کم کنم
و خواستم تا....
ان شاءالله که مقبول خواهد افتاد
+++عکسای عید نوروز در برج میلاد و آزادی در ادامه مطلب(برای توضیح هر عکس چند ثانیه موس رو روی هر تصویر نیگه دارید.)


نیاز به توضیح که نداره!

چ" مثل دکتــــــــــــــــــر چمران"
  • مهدیه سادات حقی

نظرات  (۸)

سلام مهندس
+
داشتم مطالب رو میدیدم بیشترین چیزی که توجه منو جلب کرد این بود که شما تو این پستتون نوشتی بامعرفت ها کم شدن اما خودتون بشترین پستتون در ماه 5 تا بوده !!!!!
با این تعداد اصلا کار به معرفت نمیرسه
پاسخ:
کمال هم نشین در من اثر کرده....بعدشم عید بوده ها!!!
شما به زرگی خودتون ببخشید
سلام 
خیلی قشنگ بود . هم مطلب پست و هم عکس ها . 
پاسخ:
با تشکر

سلام

چه زود دیر میشه

تولدش مبارک

انشالله موفق باشی 

بامید روزی که از چشم براهی دربیایم و افق زندگیمون روشن روشن روشن بشه

چون دنیای بی امام تاریکه

پاسخ:
مرسی
ان شاءالله

سلام
با متنی تاثیرگذار تحت عنوان "گفتگویی خودمانی با خدا" بروزم که از آثار علامه حسن زاده آملی برداشت شده است.
تشریف بیارید
یا علی

پاسخ:
چشم
تولد وبلاگتم مبارک.
پیرشه ایشالا!
ماچ.
پاسخ:
سلامت باشی مــــــــــــــــــــــادر!
چرا نمیتونی؟ 
بنویسی خالی تر هم میشی 
پاسخ:
خب اینم حرفیه!!!
میدونی من اشتباهی اون یکی رو تایید نکردم. 
آخه یه کم غیر قابل تشخیص بود منظورت!
پاک کردم اون یکی رو هم.
پاسخ:
آره راس می گی
قربون دستت
سلام.
با "فراق کربلا سوزانده جانم را"  به روزیم...
چند خط دلنوشته و یه شعر کوتاهه

منتظر حضور شما و نظرات زیباتون در مورد این مطلب هستم...

التماس دعای فراوان

یا علی مدد
پاسخ:
ممنون از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">