چشم به راه...

کوتاه ترین دعا برای بهترین آرزو...اللهم عجل لولیک الفرج

چشم به راه...

کوتاه ترین دعا برای بهترین آرزو...اللهم عجل لولیک الفرج

برای توصیف آدم ها باید کلمه بلد بود ...باید خیلی کلمه بلد بود..آن هم خیلی خیلی.
به نظرم آدم ها اصولا موجودات پیچیده ای هستند و تو موظفی برای توصیف این موجود پیچیده،پیچیده بنویسی...
حتی اگر آن موجود پیچیده خودت باشی!!
17 سال هم که با خودت زندگی کرده باشی انتظار زیادی است که بخواهی در یک پاراگراف توصیف کنی شخصیتت را...
پس این جا خالی خواهد ماند درست تا لحظه ای که بتوانم برای توصیف یک موجود پیچیده به تعداد کافی کلمه پیدا کنم؛حتی اگر آن موجود پیچیده خودم باشم....

با احترام،مهدیه سادات حقی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

نور دوازدهم...

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶ ب.ظ

مثل قطره افتادم میان جمعیت

همگی با هم روانه شدیم ..مثل یک رود..

حسم را توصیف که نه می خواهم تعریف کنم برایتان

حسی که از من نیمه سنگ دل اشک درآورد و چشمانم بابتش سرخ شد

آن جا همان جایی بود که تو را چنان در آغوشش میکشید که آرزو میکردی هیچ وقت رهایت نکند

حتی اگر خیلی خیلی هم خاص نبود یک آن قریبی داشت

اسمش نور دوازدهم بود

و صاحبش خورشید پشت ابر

یک راوی و شش غرفه ی پی در پی که هر کدام  قلب شش گوشه ات را عجیب احیا می کرد

و من آن جا احیا شدم

زنده شدم و فهمیدم بد ترین مرگ جهان همان خواب و غفلت زدگی است

مردم!!!!

باید بیدارشویم..احیا شویم

دست برداریم از خوابی که روی خواب های زمستانی را کم کرده

............

اگر شانس یارتان باشد نور دوازدهم را در گرگان می توانید بیابید

تا جمعه....تا غروب جمعه

یادتان باشد که شانس ، نام دیگر خداست زمانی که نمی خواهد امضایش پای داده هایش باشد

پس شانس برای همیشه یارتان...


 

نظرات  (۱)

سلام ؛
پست مفیدی بود ؛ خوشحال می شم از آخرین مطلب سایت من دیدن کنی .

عنوان مطلب : جاینت ، هشتمین شگفتی جهان


اگر تونستی نظرت را هم بگو !
پاسخ:
سلام
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">