چشم به راه...

کوتاه ترین دعا برای بهترین آرزو...اللهم عجل لولیک الفرج

چشم به راه...

کوتاه ترین دعا برای بهترین آرزو...اللهم عجل لولیک الفرج

برای توصیف آدم ها باید کلمه بلد بود ...باید خیلی کلمه بلد بود..آن هم خیلی خیلی.
به نظرم آدم ها اصولا موجودات پیچیده ای هستند و تو موظفی برای توصیف این موجود پیچیده،پیچیده بنویسی...
حتی اگر آن موجود پیچیده خودت باشی!!
17 سال هم که با خودت زندگی کرده باشی انتظار زیادی است که بخواهی در یک پاراگراف توصیف کنی شخصیتت را...
پس این جا خالی خواهد ماند درست تا لحظه ای که بتوانم برای توصیف یک موجود پیچیده به تعداد کافی کلمه پیدا کنم؛حتی اگر آن موجود پیچیده خودم باشم....

با احترام،مهدیه سادات حقی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

ردّ پا...

دوشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۴۶ ب.ظ

یه دنیا درد بدون تو 

بدون بودنت پیشم

می خوام قصه بگم آخه

با یاد تو سبک میشم


میخوام قصه بگم شاید 

سرم گرم نبودن  شه

غم چشمام تموم  شه و

لبم گرم سرودن  شه


بذار قصه بگم واسه

دلی که جای تو توشه

یه دریا با یه ساحل که

فقط یک رد پا روشه


همه انگار خوشبختن

پر لبخنده لب هاشون

با هم حرف میزنن اما

تو نیستی توی حرفاشون


تو این دنیا چه تنهایی

کمه یار و کمه یاور

من اما یاد تو هستم

تو قلب من شدی باور


دلم خونه ، واسه چشمات

که بارونی و ابریه

میدونم، سخته تنهایی

میدونم که چه دردیه


همه سرها شده گرمه

یه بازی که دو سر باخته

کی آخه بی تو و حرفات

یه دنیای قشنگ ساخته


همه محدوده ذهناشون

به خونه ها و ماشین ها

تَه امید یک آدم 

ببین آقا ، شده این ها!


تو رو واسه خودم خواستم

می خوام مال خودم باشی

می خوام تو این سفر هر روز

دلیل* و سرورم باشی


به جبران یه اشک تو

به جبران هزاران سال

شاید حافظ کمک کرد و 

به نام من دراومد فال


که توش شاید بتونم من

بدم یک جون ناقابل

بیا ای صاحب تنها

ردِ پای روی ساحل...



*راهنما

+اللهم عجل لولیک الفرج

++ترانه سرا=خودم

  • مهدیه سادات حقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">